Nog iets meer dan twee weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vera Jonge - WaarBenJij.nu Nog iets meer dan twee weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vera Jonge - WaarBenJij.nu

Nog iets meer dan twee weken

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

11 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Het is 11 augustus en 27 augustus klinkt opeens zoveel dichterbij dan toen ik in februari de reis boekte. Ik ga van 28 augustus tot 17 september Indonesië ontdekken en bezoek de eilanden Java, Bali en Lombok.

Ik vertrek 27 augustus in de middag vanaf Schiphol Amsterdam om op 28 augustus in de ochtend te arriveren op het vliegveld van Jakarta. Een 14-uur durende vliegreis via Amsterdam-Boedapest (Hongarije)-Istanbul (Turkije)-Koeweit-Dubai (Verenigde Arabische Emiraten)-Muscat (Oman)-India-Sri Lanka naar Jakarta. Van daar nog een 1 durende binnenlandse vlucht naar Jogyakarta waar we drie hele dagen verblijven om de stad en het dichtbij gelegen Borobudur te bekijken.

Erg veel zin in deze reis, een combinatie van stad, cultuur, platteland, wandelen, fietsen en aan het strand liggen <3!

• 28 Augustus 2014 - 13:30

Jose Maes:

Heel veel plezier! Pas goed op en geniet!