Het begin - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vera Jonge - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Vera Jonge - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

23 September 2010 | Nederland, Rotterdam

De voorbereiding is gestart. Over zes weken vlieg ik naar India. Heb er enorm veel zin in. Drie jaar geleden in Nepal en Tibet geweest. Dus het is weer tijd voor een andere omgeving dan Lille, Oostenrijk en Duitsland. Ook al kom ik er graag, maar somds is het tijd voor ander eten.

Ik ga met een groepsreis en het zijn allemaal meiden met bouwjaar 70 dus dat komt helemaal goed.

In de komende weken en tijdens mijn reis hou ik dit dagboek bij.

Enjoy!

Lfs veer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Vera

No need

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4155

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 18 September 2014

Java, Bali en Lombok

10 November 2010 - 25 November 2010

Noord-india...

Landen bezocht: